Selena + Nancy Silverton
S1, E6: The great Nancy Silverton helps Selena craft an ambitious vegetable buffet, but before Selena and her friends can dig into the stunning multicoloured bounty, a series of hilarious technical difficulties brings Selena's kitchen to its knees.