Since When Do You Speak Japanese?
S2 E4: When a samurai shows up looking for a demon that possesses its victims, Josie leads the charge to defend her friends from the demon's wrath; MG is conflicted by a secret he's uncovered about Lizzie's new vampire friend Sebastian.