S1, E4: Sam tries to simultaneously run a school bake sale, and help Cathy babysit for a very hungry toddler, who turns out to be a "dangerous" eater alien. Danny and Chris, meanwhile, must compete against Mark's extravagant efforts to ruin their bake sale.