Source
S1 E19: Jim Street debates whether or not his mother, Karen, should live with him upon her prison release after Hondo and Chris warn him against it. Also, Hondo and the team are assigned to protect Irina Zemanova, a high-profile Russian journalist visiting Los Angeles, from being assassinated.