Speak Before Getting Sad
S1 E3: After his falling out with Azusa, Yoto meets with her former classmates to learn what happened in her old school. Afterwards, Yoto forcibly removes Azusa from her house with plans to knock her out of her depression. Tsukiko is preparing a picture story show for a preschool class and asks for Yoto's opinion with hopes he will understand.