St. George and the Dragon
S1, E5: Young Wash and Titch dodge capture, uncovering allies, threats, and truths about Titch's family; in Halifax, Tanna's plan backfires, straining ties with Wash and Goff; as Wash's aquarium impresses, danger tests loyalty and ambition.