Stop and Throw the Roses
S13 E6: The gravity of Luann and Eboni's paint party confrontation begins to set in; beachside fishing turns cold when politics are brought up; Heather's faux pas comes back to haunt her as the ladies prepare for Luann's-1970s style Halloween pageant.