Store Wars With the Casagrandes/Lucha Fever With the Casagrandes
S4 E5: A fancy grocery store opens on the family's block, and Bob encourages everyone to do everything in their power to compete; Ronnie Anne pretends to be sick to watch a Lucha Libre match.