Lolla: The Story of Lollapalooza SURVIVING SUCCESS
S1, E3: Lollapalooza becomes the victim of copycats, as it struggles to survive in the late 90s. Determined to keep the festival going, Perry Farrell finds a new partner to help usher the festival into the 2000s, and expand its reach around the world.