Taniwha
S2 E1: The first episode of the new series sees Minogue and O'Leary head for the ocean when 10 anglers disappear from around Wellington Harbour in mysterious circumstances. Sergeant Maaka has a theory which he's not telling anyone but it does involve some sort of... sea beast.