Tell Me Sweet Little Lies
S1, E1: Every summer, Cadence Sinclair cherishes her time with her cousins Mirren and Johnny, and her friend Gat on Beechwood Island. At sixteen, their summer mischief transforms when Cadence and Gat fall in love, while adult tensions rise in her family.