That Was Directed at One Year in the Future
S1, E5: Siesta and Kimizuka investigate a series of murders by someone called Cerberus, who for some sinister reason steals victims' hearts; as Cerberus eludes Siesta's pursuit, she comes up with a more desperate tactic, much to Kimizuka's dismay.