Wacky Races The Baja-Ha-Ha Race / Real Gone Ape
S1, E4: The Baja-Ha-Ha Race: In Mexico, Dick Dastardly and Muttley try to slow the other drivers by using a herd of cow-shaped balloons to block the road. Real Gone Ape: Dick Dastardly hypnotizes a gorilla.