The Brockton College Killer
The Task Force is drawn into the investigation of an old case that has gained notoriety due to a popular true crime podcast. Red (James Spader) visits Dom Wilkinson (guest star Brian Dennehy) to get help with a difficult decision. Ressler (Diego Klattenhoff) makes a discovery about Katarina Rostova’s past.