The Destruction of Solomon's Temple
S1 E4: The end of the First Temple Period; examining the reign of King Josiah; his popular religious reforms reassert the importance of Jerusalem's Temple; the Temple's traumatic destruction; its relationship to Gospel accounts and the Second Temple.