Roswell, New Mexico The Diner
S2, E9: After uncovering a surprising connection to their past, Michael and Isobel learn the painful truth about the night Tripp attacked their mothers; Alex confronts his father about their family history; Kyle's first date with Steph takes an awkward turn.