The First Symptom
S11, E17: Mouch builds a classic fire truck model for the deputy district chief but needs assistance from Gallo and Ritter; Brett and Violet encounter multiple victims with a strange set of symptoms; Cindy's chemotherapy results loom over the Herrmann family.