Night Court The Honorable Dan Fielding
S1, E15: Dan ponders his future after being offered the opportunity of a lifetime; Abby can't find time for her fiancé, Rand, and her heart lands her in some trouble; Olivia makes it a personal mission to help Gurgs pass the bailiff supervisor exam.