The Icing On The Brain Cake
S14 E2: Danielle takes the first steps in making Valentina a star; Melissa and Joe host a bittersweet celebration for Antonia's birthday before she leaves for college; lingering drama between Rachel, John and Teresa threatens to ruin the entire trip.