The Little Fruit Stand Riot
S2 E3: When innocent black teens and bystanders are beaten and arrested by police, the Harlem community rally to free them. Adam Clayton Powell and Mayme Johnson use peaceful protest, but Bumpy Johnson and Malcolm X prefer street justice.