The most intriguing rider of all
S3 E6: It all comes down to the grand finale in Las Vegas, where Cooper Webb looks to put the cap on his dream season. Meanwhile, Ken Roczen and Marvin Musquin prepare for the AMA Pro Motocross Championship.