The Pact
Journalist Romain Bolzinger spent three years infiltrating Mexico's Sinaloa Cartel, exposing its drug labs, kidnappings, hitmen, and corruption. His investigation reveals a shocking truth: both Mexican and U.S. governments support the cartel, making the 'War on Drugs' a costly deception while drug consumption in the U.S. continues to rise.