The Person in Your Ear
S1, E4: Armed with the data stolen from Arda, Weir is in go-mode to unveil the truth behind Valence's death and enlists Hailey's help to exploit a member of Crowley's network; Edward Homm may finally be ready to cooperate and help find Crowley.