The Space Between Humans and Disgrace
Having been captured by the elite guard Ellen is submitted to interrogation by Suzuka at their temporary command post. Meanwhile, Kaoru manages to rejoin Kanami and Hiyori with the intentions of taking them to their organization's headquarters.