Moyashimon The Story of the Agricultural University Microbes
S1, E1: Sawaki Tadayasu, a new first-year at Agricultural University, can see microbes; when he spots massive numbers of microbes pouring out of the ground, he suspects that a missing student, Hasegawa Haruka, might be buried there.