The Story of the Fiend Prince: Beyond the Sandstorm
S1, E4: After Rao reveals the truth about the tragic explosion to General Are, the Swimmers suddenly attack. But, when Beelzebub sets off to capture the Swimmers, alone, he makes an incredible discovery.