The Sun
S6, E2: Jason and Sookie meet a long-lost relative, Tara is victimised by a new government weapon, Eric attempts to thwart the governor's anti-vampire initiatives, Sookie is drawn to a stranger, and Alcide and Martha confront Sam about Emma's future.