The Thing About Secrets
S2 E2: Bosch discovers that his murder case has wider implications. Deputy Chief Irving tries to stay above the political fray. Danger escalates with George Irvings plainclothes position. Harry receives a tip relating to his mother's murder. The Tony Allen investigation sends Bosch to Sin City.