The White Stripes
S1, E1: On tour in support of "Get Behind Me Satan" in 2005, the White Stripes perform on Nigel Godrich's "From the Basement" series. Focused on exacting details and visual touches, the duo play a thrilling set that captures their essence — and that of weird, brilliant American music.