S3 E10: Richard, James and Jeremy admire the efficient, practical and fun features of VW Polo GTI, Ford Fiesta ST and Toyota Yaris GRMN, attempting to make hatchbacks appealing to young people. Later, they compare Lamborghini Countach and Ferrari Testarossa.