Trunk Music
S2 E1: LAPD homicide detective Harry Bosch is back on the job after a suspension. When a dead body found in the trunk of a car on Mulholland Drive appears to have mob connections, Bosch takes on a case that could prove his biggest challenge yet. George Irving has a new assignment. Deputy Chief Irving weighs his options.