We Can Always Just Overwhelm the Vagus Nerve with Another Sensation
S4 E4: After the Gage presentation falls apart, Marty devises a last-ditch plan, Jeannie has a meeting with a headhunter, Doug wants to join Clyde and Kelsey's new business venture.