Wedding of the Trentury
S2 E24: Captain Man and Danger Force offer to host the wedding of the century for Swellview's newscaster, Trent Overunder, and his internet girlfriend, Tracy426. They worry Tracy426 isn't who she says she is, but their meddling threatens to ruin the big day.