The Neighborhood Welcome To The Vow Renewal
S2, E7: As Calvin and Tina near a milestone anniversary, Dave and Gemma decide to help the Butlers have the wedding they missed out on the first time around; Malcolm and Marty prepare an unforgettable performance for their parents' special occasion.