When Shall We Three Meet Again?
S1 E7: Helena busts some myths about the real Macbeth and Cawdor Castle, Colin gets jealous when Aidy tastes a very rare dram and after chasing whisky waterfalls and a spot of ghost hunting, the trio get competitive to win special bottles.