When Things Go Wrong in the Garden of Eden
S1, E4: The story of Adam and Eve; how ancient Israelites understand the nature of sin; Adam and Eve's transgression in eating the forbidden fruit; how this act disrupts the relationship between humanity and nature; the consequence of the humans' actions.