Lost Girl Where There's a Will, There's a Fae
S1, E2: Fresh from the realization that she is a member of the Fae, Bo is approached by a strange client, Will, a real life Will O' the Wisp. The storehouse of jewels he's collected over the centuries has been stolen...by a human! While this line of work is foreign to Bo, Will offers her an irresistible payment - information about where she might have come from. As Bo gets involved in the recovery of Will's gems, she finds the shocking truth about the thief... and the weird and deadly forces that seem to also be on the trail of the jewels.