Whine Connoisseurs
S5 E4: D'Andra plans a day trip to a winery to celebrate Brandi's birthday; Stephanie bonds with her mum; Tiffany gives her daughters a glimpse into her life as a doctor; Kary checks in with Olivia about her depression.