Who You Calling Garbage / The Ballad Of Johnny Sardine
S1, E101: Flint creates an invention to take out the garbage, but it develops a mind of its own; Swallow celebrates the birthday of its oldest sardine, a wish-granting fish named Johnny, but Flint and Sam jeopardise the entire event.