Who's A Better Kisser
S2 E4: Brody and Heidi's friendship is at a crossroads after dinner turns into an explosive argument; Brody wonders if Amber is right for him; Audrina's first kiss with Sean leaves her with more questions; Justin starts to open up to the group.