A Hollywood Christmas
Jessica is a young, up-and-coming filmmaker in Hollywood who has made a name for herself directing Christmas movies. But when handsome network executive Christopher shows up threatening to halt production on her latest movie, Jessica’s assistant, Reena, points out the irony: Jessica isn’t just trying to save her Christmas movie, she’s actually living in one! Jessica must now juggle all the classic tropes—her actors falling in and out of love, a wayward elf dog, and her own stirring romantic feelings for her perceived nemesis—in order to get her movie and her life to their happy endings. Is there enough Christmas magic to pull it off? In Hollywood? In July?