Aaron Carter: The Little Prince of Pop
Aaron Carter: The Little Prince of Pop dives deep into the life of pop singer Aaron Carter. Carter became a mainstay of the early 2000s pop scene, touring the world as a child solo artist with chart-topping hits like “I Want Candy” and earning the title “The Little Prince of Pop” from Michael Jackson. Just a few years after his rise to fame, Carter began a cycle of mental health struggles, experienced family turmoil, and grappled with addiction ― culminating in his untimely death in November 2022.