Across The Wide Missouri
Academy Award winner Clark Gable stars as Flint Mitchell, one of the first trappers to venture into the Rocky Mountains in this epic Western filmed on location in Colorado. Mitchell marries an native woman and, after her death, goes to live with her people so their son can be raised as a Blackfoot Indian.