Bam!
'BAM! - A Siberian Ski Journey'. During the winter of 2016, the team flew to the borders of the Siberian mountains. After a previous expedition to Baffin Island in the Canadian Arctic, they made their way to Russia for a one-month trek in the heart of the wilderness, north east of Lake Baikal. All beautiful adventures begin with the sound of a train leaving the station.Bam!