Bed of Roses
Can love bloom in Manhattan when a driven corporate executive starts receiving flowers from a secret admirer? Can two lonely people find life in the city a Bed of Roses? Lisa Walker (Mary Stuart Masterson) breaks down and cries in her office on the day that her abusive foster father dies, leaving her completely alone in the world. She is surprised when she receives a bouquet of flowers from an anonymous sender. Her sometime boyfriend (Josh Brolin) didn't send them, and the owner of the florist shop won't tell her. Then one night she sees the deliveryman, Lewis Farrell (Christian Slater), outside her apartment. Now, when she finds the man who is sending her flowers, Lisa discovers his beautiful, private world. And as love grows between these two, she begins to realize how much she already shares with a charming flower-shop owner.