Behind Miranda Lambert’s Wildcard
In this exclusive short film, Miranda Lambert traces the making of her seventh album, Wildcard. Consider it an invitation into her brave new world: an adventurous, creative playground where the superstar ruminates on her Texas roots while exploring new horizons. Lambert now splits her time between Nashville and New York, and says the latter’s confident, spontaneous energy has seeped into her art. “Country is what I do, it’s who I am,” she says, “but I love rock 'n' roll.” Here, flanked by a team of veteran songwriters and producers, the singer indulges her edgier sensibilities and discovers what happens when she steps out of her comfort zone.