Billy Joel Live at Yankee Stadium
Billy Joel’s legendary 1990 concert at Yankee Stadium in The Bronx stands as one of the most iconic films of all time. Shot in 16mm color film, the original concert has now been meticulously remixed and re-edited in stunning 4K. The newly edited version includes a never-before-released performance of “Uptown Girl” along with interviews from Billy and behind-the-scenes footage.