Blue - Guilty: Live from Wembley
Late 2003 the boys embarked on another mammoth arena tour of the UK, taking in Sheffield, Cardiff, Birmingham, Newcastle, Glasgow, Manchester and London's Wembley Arena. The Guilty Tour is Blue's most spectacular live show to date featuring all of the boys biggest hits and a few surprises along the way. Filmed at Wembley Arena in front of 12,000 fans, Antony, Duncan, Simon, Lee and their live b...