Bob Marley and the Wailers - Exodus: Live at the Rainbow
Bob Marley and The Wailers came to London's Rainbow Threatre in the summer of 1977. The Exodus album was riding the British Charts. The band's potent, magical music was everywhere; on the airwaves, the jukeboxes, the sound systems, hi-fi's. Bob Marley was one of the most evocative and charismatic performers of the Seventies, an artist whose songs have now worked their way into the very fabric o...