Bob Marley and the Wailers - Live In Concert
This film captures Bob Marley, one of the most influential figures in all of popular music, performing his most beloved songs. This film presentation collects performances of 'No Woman No Cry,' 'Get Up, Stand Up,' 'I Shot the Sheriff,' and a dozen others taken from different concerts throughout Marley's legendary career. Archival footage from Marley's Jamaican funeral in 1981 adds a historical ...